mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Izabella - 13 april 2011 19:44

   

Spetstunika Gina tricot, jacka Vila, Kofta Jean Blush, jeans Lindex, väska Scorett, armband indiska H&M m.f, ring pieces.

Just for fun.

Så himla härligt att man kan börja använda skinnjacka igen!!


Jag har ganska nyss sagt hejdå till Emma som var med mig på stan och sedan hemma en sväng, alltid lika kul och nu var det extra kul då hon hade sin nya tattoo ;D Blir sugen på en till... haha jag började fundera på när det var jag gjorde den förra och trodde heeelt fel. Det var i october 2009, så ca 1,7 år sedan :)


En ny lotion inhandlades bland annat --->

Yumyum.


Vi har vääärldens tvättberg som kommer att försöka bestigas imorgon, jag rensade garderoben idag och insåg hur mycket som faktiskt var i tvätten, herregud, Vågar inte skriva här när vi tvättade sist...minns det inte ens vid närmare eftertanke. Puss på er!


 


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards