mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Izabella - 9 april 2011 16:15


  Jag idag (vill verkligen ha en ny kamera!)

Allt är från H&M utom kjolen som är från BIkbok.

Det är nästan igen idé att ta outfit bilder när det syns så dåligt, men det är kul ändå..


Idag har vi:


Vaknat och åkt iväg till optikern för att testa om A behövde nya glas, icke det


Gått vidare på stan till Stadium där vi hittade massor av kläder till honom, billigt var det (åter igen, bli medlem där ni handlar;) Vi gick också på några andra affärer och jag skickade iväg ett paket.


Efter stan styrde vi mot kvantum men där fanns inte det kött vi sökte till middagen så bilden rullade mot storheden istället där vi kirrade köttet på Ica, nya matbackar och även var på biltema för att köpa cykel till honom. Det blev en svart enkel stadsbike så ny matchar våra haha, blir att cykla till jobbet (förra sommarhalvåret cyklade jag medan han åkte inlines).


Sedan när vi kom hem fixade vi kaffe och i samma veva kom pappa och hälsade på, så vi har suttit och fikat med honom ett tag. Snart ska jag börja med middagen som ska bli plankstek! Återkommer med resultat :)


Ser ni vilken bra flickvän jag är!! 

Belöning:

Dessa köptes också på Ica, älskar Anton bergs choklader :)

    

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards