mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Izabella - 6 april 2011 16:45


...att vara medlem på butiker och webshops! Jag är det på nästan alla jag handlar på. Sedan är jag expert på att komma ihåg erbjudanden och reor, så jag får nästan alltid allt lite billigare. Ni ska veta hur mycket jag tjänat på att alltid ta med mig H&M kortet och handla på klubbdagar..!


Och nu är jag glad, jag ville ha de där skorna från Reebok och jag är ellos-medlem. Hittade skorna på deras sida. Där har man just nu värdecheckar på flera hundra :)

Det gjorde att jag kunde välja och vraka för 300 gratis, en bolero och ett par mjukisar blev det. Alltså blev det Två plagg + bra dojjor = 800 kr (amazing!)

 

Den här var det, hur söt som helst!

Dessutom får jag tillbaka 5000 på deklarationen! WOHO   


 



Av Izabella - 6 april 2011 07:19

Vilket aprilväder! och jag som tänkte gå hem idag, hoppas det lägger sig senare och inte är så mycket slask? man kan ju drömma :)

En annan sak som jag drömmer om är ett par nya löparskor, det är 3 år sedan jag köpte mina Nike air och det är för länge om man springer mycket. Som många vet får jag inte köra igång med någon hårdträning denna säsong, beach 2011 överlåter jag till er andra hehe :'( Är stolt över mig själv som lyckas ta det så lungt (även fast jag vantrivs en del) det är första gången!

Ändå vill ha ett par skor till hands om jag blir sugen. När jag kan tillåta mig att njuta av träning utan press är det ju nyttigt, så jag kanske kan ta upp löpningen bara lite smått och kravlöst...

Reebok eller Nike eller Puma är det som gäller för mig, och mest är jag inne på Reebok - som mina promenadskor! Funderar på dessa lite billigare, Hosscat heter de:

Nu är det en kopp starkt och pappersarbete som gäller!


: * på er! 

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards