mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 26 mars 2011

Mys

Av Izabella - 26 mars 2011 21:18

Jag tittar på gamla Gossip-avsnitt och min man spelar (ovanligt)..


Hos födelsedagsJohn och co var det jättebra :) Eftersom min syster och J himself numera träffas ofta så var hon också med. Det blev en massa härligt prat och mat som vanligt, speciellt tjejsnack till Anettes glädje. Har man bara pojkar hemma (de är ju 4 mot 1) så gillar man när det kommer brudar på besök :)


Efteråt åkte flisan med hem till oss och vi fixade naglarna och lyssnade på musik   


 



Av Izabella - 26 mars 2011 09:20


Jag glömde visst att visa promenadbilderna från min by, men jag tyckte inte de blev så fina, i alla fall så vill jag snart dit igen! Och det ska jag nog på söndag.


           


God morgon förresten! Min sömntuta till man ligger ännu och sover...

fast jag ska nog inte säga så mycket då jag sog flera timmar på soffan igår och sedan efter Big Brother flyttade till sängen och la mig :)

  


 



             



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards