mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Izabella - 25 mars 2011 11:00

Nu är det Lunch! Slänger in en liten hälsning till min svåger John som fyller 15 år :D Sötnöten


I övrigt är jag superhungrig så ska springa ner till matsalen!

hoppas verkligen att jag inte får ajaj igen.. Längtar till hemmakväll med Supernatural som vi ska fortsätta på.

Vi ses imorgon John!



 



Av Izabella - 25 mars 2011 08:56


Hej. Ingen bra morgon då jag fortfarande hade ont i magen efter natten from HeLL. Den inkluderade en utdragen nära-döden upplevelse och jag hann tänka massor av hemska tankar innna det avtog lite och jag helt slut somnade med en het vetekudde mot magen. Borde egentligen åka in när jag har så ont men igår blev det inte så, jag förstod inte förrän efter ett tag att det skulle bli en sån attack.

Är helt seriöst glad att jag lever och är på jobbet.


Innan kvällen kom igår tog jag mig i alla fall en powerwalk och invigde mina Reebok easytone för säsongen, blev helt lyrisk av all asfalt. Dock blåste det alldeles för mycket så jag höll på att flyga iväg. Vill ha mer promenadvänliga dagar utan slask och med sol!


Precis sådana har jag

Anyway, om jag fortfarande är vid liv vid slutet av dagen så tänkte vi åka mot kvantum för Bella vill ha godis. Jag behöver belöning. Sedan hemmamys hela kvällen för det behöver jag verkligen.

 


 



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards