mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Izabella - 19 mars 2011 23:18


Lördag.

 

Träffade Linnéa på stan, så det blev såklart en del tittande på kläder.

Shoppning blev det på Gina som jag hade presentkort på :)

Kaffe på Waynes och girltalk med min vän.

 

Senare blev jag upphämtad av Anton och vi åkte mot kallkällan för att gratta Kjell som fyller 40++ ;)  på måndag. Det blev god mat och sedan kladdkaka, en hel del prat med bästa Anette och söt-Therese. Bra dag fast jag till och från inte mådde så bra, helt skakig och svag liksom.

 

Hursomhelst, tänkte också ge er ett filmtips. Om ni gillar skräck, jag som är en riktigt lättskrämd människa tyckte om denna som vi såg igår;

  

De flesta har dock redan sett den tror jag ;)


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards