mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Izabella - 18 mars 2011 12:23

  

Och jag funderar på om jag ska åka till storheden senare och köpa mig en ny väska med presentkortet som jag har på Engla.


Jag vill ha en kamera! Det är ganska länge kvar till min födelsedag, men det är absolut vad jag önskar mig redan. En digital liten kamera. Min mobil ska vara en kamera och en mobil men den tar inte alltid så bra bilder, typ i detta ljus blir det uruselt.     


  

Av Izabella - 18 mars 2011 11:08

   

Älskar verkligen bohemstilen!

Titta så härligt H&M tolkar den:


Denna klänning provade jag igår, så himla fin! Den flyger när man går, känns som en saga.


  



Av Izabella - 18 mars 2011 09:38


Skönt med sovmorgon idag, jag har sovit 11 timmar!!

Det är egentligen väldigt ovanligt för att vara jag men inte nuförtiden. Fast natten var ändå inte helt lugn, vaknade vid fem med tårar på kudden och helt kallsvettig. Det tog ett bra tag efter att jag vaknat innan jag hade övertygat mig själv om att drömmen inte var sann. Ursch, vad hemskt det kan vara med mardrömmar. Denna var så äkta, så verklig.


Idag är planerna enkla, det är fredag!!! Jag ska gå en promenad hade jag tänkt och så hoppas jag på att nelly-paketet har kommit :) Är så glad att jag gjorde bort städning och annat igår, behöver verkligen en superlugn fredag.


Det var också härligt att träffa Emma igår, you go girl! Vi ska må bättre snart.


Let the sun refuse to shine
It won't be long before the days are brighter
If every step's an uphill climb, oohh
Carry on until they feel much lighter
For all the clouds up in the sky, oohh
For all the teardrops in our eyes

It can get only get better


Puss på er!

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards