mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Izabella - 17 mars 2011 15:15


Hej på er! Idag har Bella varit hemma. Så välbehövligt, jag vaknade för tidigt efter en jobbig natt så det blev en lugn förmiddag för mig.

Verkar luta mot en långhelg det här ! Nästa vecka är hel så jag ska ladda nu.


  Lista



Dagens vill ha: Presentkort på nelly!

Dagens klädsel: Halva dagen var det mysdress, nu är det kjol och topp.

Dagens smink: Liiite rosa ögonskugga, kajal och mascara.

Dagens frisyr: Vanligt rakt.

Dagens händelse: Träffa emma
Dagens låt: Mikrofonkåt, snurrar i huvudet fast jag vet inte var den kom ifrån
Dagens planer: Städning, träffa emma och sedan soooova.

Dagens saknad: syster
Dagens dummaste: att jag sov för lite.

Dagens sjuka: Magbråk.
Dagens drog: Kaffe!
Dagens roligaste: hmm, det har nog inte hänt ännu

Dagens favorit: Tortillachips
Dagens köp: kommer att bli fika och lite från hälsokällan (för att jämna ut det eller så)
Dagens godis: Oreos

Dagens humör: Ner och upp!

Dagens ord: Sova


Snart åker jag till stan och kikar lite på Gina innan Emma kommer, vi har inte setts på alldeles för länge så jag gillar att det kommer att vara en sådan där gång då man är helt trött i rösten sen ;) fast så är det typ varje gång kom jag på!


     

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards