mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Izabella - 16 mars 2011 20:53

..äskar jag. Stora ringar, det är min nya grej. Dessa från Nelly var ju hur coola som helst:


Crucifix Ring SEK 399, Mi Lajki - NELLY.COMStar Ring SEK 49, Nelly Trend - NELLY.COM


Korset var av det lite dyrare stuket men stjärnan kostar bara 49 ;)


Annat som jag gillar just nu på favoritsidan är dessa jumpsuits. Tänk den första en solig sommardag, underbart!

Den andra har jag även en liten crusch på men vet inte när jag skulle ha den.

Såg att Tyra hade den, skitsnyggt!  


Agells Jumpsuit SEK 249, Jeane Blush - NELLY.COMJaly Jumpsuit SEK 349, Ichi - NELLY.COM


  



Av Izabella - 16 mars 2011 19:50


  


Nu är syster här, hon mötte upp oss på IcaMaxi efter jobbet och sedan dess har hon varit här :D <3


Alltså jag funderar på en sak. Nu när jag tittar på tv så blir ögonen som irriterade. Inte så att de svider eller kliar och så men liksom det blir jobbigt att titta. Anstängt typ. Nu blir det även samma sak när jag tittar på datorn.

Har varit så i ett par veckor men nu är det så på en gång jag tittar på tv. Varför? Jag är närsynt men så lite att jag inte behöver glasögon, kan det vara något med synen eller vad är det här? Har någon annan haft så, kommentera!!


  

Av Izabella - 16 mars 2011 09:45


Vilken morgon jag fick!

Trodde att jag skulle få sovmorgon idag men råkade vakna ca 07.25 av att det lät som någon smsat. Det var chefen som undrade om jag kunde komma in så det blev att dra på sig första bästa kläder och sticka dit, pappa kunde hämta upp mig. En halvtimma senare var jag på firman. Haha ja, de klarar sig minsann inte utan mig ;)

Nu har jag rast så måste käka, hann ju inte få i mig någon frukost och fruktgubbarna kom precis hit så jag ska haffa halva korgen...


Det där med att jag skulle ha semester som jag skrev för ett tag sedan det har jag liksom slängt i sjön vid det här laget. Sedan dess har jag ju jobbat mest så;

 Nu rullar pengarna in istället!

  



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards