mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Izabella - 15 mars 2011 19:29

 

   

Från style by Tyra


Vill ha denna örn-ring. För att den är stor och glittrig, men mest för att den är som en symbol för mamma och hela min släkt (de heter ju Öhrn,och någongång kanske jag byter till det).


     

Av Izabella - 15 mars 2011 18:39


Trött. Soffan. Mitt liv utanför jobbet kan ungefär sammanfattas med dessa ord nuförtiden. Fast idag är jag ännu tröttare. Hursomhelst var jag på stan en sväng och hittade en bodylotion från H&M som jag ska testa som omväxling mot mina älskade men dyra från Bodyshop.


 

Örhängen som jag skarpt gillade. Och som var på rea - gilla!


En ny hårspray som jag läst ska vara bra om man vill ha volym, har tidigare använt den som är utan lift effect men eftersom även mitt hår är platt numera tänkte jag testa volymgrejer, haha tänk för några år sedan då ville jag ha det motsatta!






      

Åså jag med mitt platta hår då. Puss!   

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards