mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Izabella - 8 mars 2011 20:23



Jag har börjat woka ganska mycket nu, hittade ju en så bra panna på Ikea.

Använder kyckling eller lax nästan varje gång. 


Superenkelt, typ; kyckligfilé, olika grönsaker, kokosmjölk, röd curry/annan curry. Salt peppar - går att variera i oändlighet!

Det är därför jag har gjort det en gång i veckan i flera veckor nu, serverat med ris eller nudlar.


    


Av Izabella - 8 mars 2011 20:03


Hej igen. Vi hittade såå bra presents to tessa, och jag köpte två solglasögon.

När jag kom hem hittade jag nya H&M katalogen och 25% på en vara på hemsidan. Min beställning blev då denna som redan var på rea:


Och dessa, eftersom jag har få shorts som passar med mina breda höfter,  hoppas på dessa!!


  

Av Izabella - 8 mars 2011 13:29


  

  

Hej tisdag!

 

Jag ska åka till stan med syster idag, vi ska leta present till tessi som fyller 15, ojoj vad stora alla börjar bli, hon ska ju vara sådär en 8 år :)

Drömde om att tess var med i en musikal på skolan typ, där hon var pippilångstrump, och pratade exakt så som jag minns henne göra förr. Gullis!


I alla fall, har saknat dig med sis! Vi pratade massa igår och nu ska vi ses igen.

I helgen blir det mer familytime! Jag och A ska åka efter lunch på fredag mot kassa (tornedalen) och möta upp de andra i "stora familjen". Det blir en weekend med släkt, mat, vin och lugn.


  

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards