mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Izabella - 4 mars 2011 19:06


"Den som inte är god mot sig

 

själv, kan inte heller vara god mot

 

andra"


- Judiskt ordspråk


        


  

Av Izabella - 4 mars 2011 18:40


Hej igen.

 

Jag gick på en promenad i solen själv tidigare, kände mig lite piggare och det var ju så varmt och soligt så en liten sväng blev det. Underbart.


Nu ikväll har jag och A beställt pizza sett på Solsidan, som jag lånat av Linda på jobbet, den är så awsome! Älskar Mia Skäringer, både som skådis, komiker och på riktigt. Har läst hennes bok Dyngkåt och hur helig som helst och den är sååå bra den med. Riktig feel-good och man känner igen sig. Läs den!!


Glad helg på er alla!


  




Av Izabella - 4 mars 2011 13:08


Hej på er! Fredag idag, det känns underbart i den här röran av tårar och huvudvärk.


Den här helgen ska jag inte göra någonting typ, försöka må bättre. Läsa (försöka där med).


It's like you're always stuck in second gear
When it hasn't been your day, your week
Your month or even your year but


I'll be there for you
(When the rain starts to pour)
I'll be there for you
(Like I've been there before)
I'll be there for you
('Cause you're there for me too)

 

Vi är i alla fall inte ensamma!

(jag har sett för mycket friends)



  

 

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards