mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Izabella - 1 mars 2011 12:00

  

heter H&M's kollektion med enkelt mode. Ibland kan det vara skönt att bara ha slänga på sig något och ändå känna sig snygg. Så jag visar några favoriter här trots att jag själv är långt från harmonisk.




  




     

Av Izabella - 1 mars 2011 09:39


God morgon!


Idag är det Mammas födelsedag hurraHURRAHurrA!! 


Min började med ytterligare hemmasysslor bestående av tvätt, den tredje och fjärde maskinen är snart klara så ska kila dit efter detta. Senare promenad och sen pluggande hur det nu ska gå till.


Jag är ju faktiskt inte hemmafru på riktigt för jag har både jobb då och då (snart heltid) och sedan skola fortfarande. Hur jag klarar det som jag känner mig just nu undrade jag senast i morse när chefen ringde för att kallade in mig från imorgon och frammåt under veckan. Sedan nästa vecka vet jag sedan tidigare att jag ju också jobbar. Bara att bita ihop och känna leendet på läpparna för aldrig att någon annan skulle få ta min plats!!    Det är ju faktiskt inte heller i jobbet som tröttheten sitter, där är det ju bara att köra på.


Däremot gäller det verkligen att ta det lungt efter jobbet varje dag, annars orkar jag inte. Nu gjorde jag ju i alla fall bort de största sakerna som skulle skötas här hemma innan jobbet började så slipper jag det under veckan i alla fall. Tvätt igen tror jag blir på lördag, för högen är inte helt borta ännu men då har jag hjälp i alla fall.


Hoppas ni har en bra dag, speciellt du mamma!


  



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards