mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Izabella - 25 februari 2011 20:35

Jag hoppas du har rätt min fotograf:)  

Vad som står där..


  

  


Jag saknar dig Minna! Det där känns verkligen otroligt länge sedan. Och det var det också, titta bara vad ung jag är.

Sommaren i Skåne 2007  


  

Av Izabella - 25 februari 2011 20:20


Hej. Sitter och dricker blodgrapejuice med is och jordgubbar i. Jag och A har sett på Supernatural som han har på DVD, scaaarrryy. Sen när är jag så rädd av mig? Tur att man har en varm famn att gosa i då <3


Tidigare idag har jag struntat i städning och plugg och istället gett mig ut i snöstormen för att träffa Linnéa för en fredagslunch på Baan thai. Mys!


Pizza till middag. Jag kanske ska lägga ut en varning på bloggen hädanefter, varning för så onyttig mat att du svimmar haha. Det nyttiga är ute ;)


        

Shopping is My therapy


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards