mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Izabella - 22 februari 2011 12:00


Hej, har precis ätit en massa tacos till lunch. Tur att jag har ett kontorsjobb då jag är såhär mätt...


Tar det lungt en stund nu efteråt. Jag skulle beställa en ny hårtork för några dagar sedan, och då passade jag på att belöna mig själv, samt mjukstarta mitt lugna liv med en mysdress!

Längtar till denna velourdröm landar hos mig...


  

Ellos 349:-


Sedan har jag även börjat älska nattlinnen (ännu mer), tänkte tipsa er lite:


 

Vendela Chemise SEK 299, Underbart - NELLY.COM  


Den första är från Nelly, andra Ellos och de två längst ner har jag länge önskat mig från H&M.


Mys!


Ha det så bra och Lycka till G och F på er resa! Vi ses kanske i Maj.


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards