mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Izabella - 21 februari 2011 13:31


Hej igen.


Har just varit på massage, det är lyx när man är trött på jobbet!

Hon såg dock att jag inte tränat på ett tag och bråkade  på att jag måste träna mer rygg och mage (inte konstigt då mitt träningsuppehåll börjar bli oändligt långt). Jag är så otroligt överrörlig så gör jag inte det kommer jag att få ajajaj om en 15 år. Jag som inte gillar maskiner och styrka! Får väl börja med det när jag känner att jag har ork.


"vanliga människor får ont när jag kommer i det här läget, dig kan man ju böja in under bänken" - när hon skulle knäcka låsningar.


I sommar - då du!


Än så länge kan jag bara drömma, allt annat är i princip fysiskt omöjligt och då får det vara så.


  




Av Izabella - 21 februari 2011 07:06


Godmorgon!

Jag har lite halvpaus på bloggen som ni kanske märkt, har inte alltid energi till detta för tillfället. Det blir i alla fall inte lika många inlägg, lika glada inlägg och lika många dagboksinlägg.

Sitter på kontorsstolen och det har precis börjat ringa. På ett sätt är det skönt att jobba då det är lågsäsong, är stor skillnad och det går bättre med lite mindre att göra nu när jag har en sån här period i livet.

Det är jobbigt när en del av mig vill hoppa upp ur sängen som vanligt och se fram emot jobb medan den andra bara vill dra täcket över huvudet. Hela mig är naturligtvis jätteglad att jag har det här, skulle aldrig säga bort jobb om jag inte hade annat för mig men just nu är det extra svårt att hitta energin på morgonen. Ett tufft år och det är inte över än. Hoppas jag kan ladda batterierna snart och så småningom bli mig själv igen.


Hoppas ni har en jättebra Måndag.

Träna, gå ut och promenera, träffa vänner och ha det bra för mig också.


  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards