mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Izabella - 15 februari 2011 10:29


Sitter här med en cappuccino. Tänk att ha såna här söta ballerias! 

Topshop

Underbara!


  

Av Izabella - 15 februari 2011 07:02


God morgon!

Alltså va? -29 och jag som hade tänkt posta några brev på morgonen, nu får det bli lite senare, måste hämta lite värme först (sitter i mina uggs och en kofta här inne).


Igår var en fartfylld och bra dag på det stora hela. Efter jobbet for jag till Lyxx och Lotta för att klippa, färga och skvallra lite. Nöjd!

Eftersom jag vill spara ut det lite till sommaren så valde jag att bara toppa, sedan la hon tre nyanser av färg. En i botten som är lik min naturliga, en rödare och en guld. De ljusaste slingorna blektes.

Även om jag verkligen inte ska bli blond så vill jag ha lite ljusare för solen senare och då måste man börja i tid!


Ungefär såhär blev min långa page igår:

Nicoles form och längd, Rachel Bilsons färg typ.


Efter några snabba timmar hos Lotta åkte jag vidare till Maija och Roland för en sen alla hjärtans dag middag. Sen men god! Tack   


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards