mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Izabella - 6 februari 2011 17:13


Hej på er igen:)

Brunchen blev god och bra, fast jag matälskaren hade nästan velat ha ännu mer olika grejer! får blir nästa gång och jag ska se till att inte festa dagen innan hihi. När alla gått såg vi Grown ups, lite rolig film det.


Nu står världens bästa sambo och diskar, jag ska ta över snart tror jag...


En liten bild (gud vad det kommer upp mäktig mat när man söker på brunch, våran idag var liiite mer fräsch om man säger så), dumma mig som glömde ta kort på maten idag.


  

Av Izabella - 6 februari 2011 10:33


God morgon Söndag!


Igår var det en lång och händelserik dag. Först hämtades jag halv nio för att åka mot haparanda och Ikea. Väl där mötte vi upp Maija, Rolle, tessi, Thomas och Paula. Några timmar gav mig en wokpanna, en pajform, matta mm mm.

Det går visst inte att gå in på Ikea utan att komma ut med händerna fulla!

Lite mat i restaurangen och ett besök på Candyworld innehöll också resan.

Sedan blev det bråttom. Jag skulle göra mig klar till Linnéas och Moas 20-års fest, skynda skynda.


Där bjöds det på pizza och fastades en del innan jag bestämde att jag skulle göra kväll vid ca 24-tiden. Idag har jag vaknat utan bakfylla, det gäller bara att bestämma sig så går det ;) detta trots vinvinvin igår.

Hela dagen igår var toppen om man bortser från att jag mådde lite dåligt, det glömdes bort mellan varven. tack för en bra dag alla inblandade!


Nu steks det korv, skärs grapefrukter och blandas juicer för vi inväntar brunch-sällskap.   



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards