mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Izabella - 4 februari 2011 21:45


Nu har vi hunnit med både mina min familj och handling, kom precis hem.

Jag älskar att ha det fullt i kylen, speciellt på mina favorithyllor nedan:


  

Välfyllt!


Men huuur nyttig som helst kan inte ens jag vara så självklar har jag köpt massor av godis som jag sitter och smaskar på nu, från Hemmakväll. Dock fans det inga sura läppar där så jag var tvungen att köpa bara såna från IcaMaxi som jag hällde i den andra påsen;) drömde tilloch med att jag åt såna.


Nu satte vi oss vid varsin dator som det ofta blir när vi kommer hem.

Imorgon ska jag åka till Ikea med stora familjen och mannen han ska och bada och sen på bio. På kvällen är det partyparty för mig men sedan måste jag hem ganska tidigt och nykert då vi ska upp och fixa brunch, som är söndagens roliga sak.

Helgen är alltså awsome   


    

Vi går i katt-tankar men det föds så lite kullar under vintern, tror vi har bättre lycka till våren.. åå jag som längtar!


Puss!

  

Av Izabella - 4 februari 2011 15:27

  


Nu är hemmet skinande rent, maten står på spisen. Det blev "Sydfransk kycklinggryta"

Sydfransk kycklinggrytaHär är receptet om ni vill kika


Vi får väl se hur det smakar när mannen i huset kommer hem och äter med mig. Jag skulle lätt kunna vara hemmafru.


  

Av Izabella - 4 februari 2011 09:10

Heartshaped Colour Box SEK 199, Hot Make Up - NELLY.COM Soap Box Angel SEK 20, Beauty Needs - NELLY.COM

Mesh Tube Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COM Flower Shoulder Dress SEK 299, Angeleye - NELLY.COM


En ursöt tvål, ett ögonskuggsset och två undebara klänningar. Lite av det jag hittade på Nelly.com som gärna hade förgyllt min <3 dag med!

Den svarta klänningen är från Angeleyes, ett märke jag tidigare skrivit om.


Eloise SEK 639, Urban Expression - NELLY.COM

Denna väska är jag också heeelt kär i, det är inte klokt vad den hade passat till mig! Kostar dock 639 kr så det förblir en dröm för nu.


Hoppas ni har några fina planer för Valentin, jag älskar att skämma bort älsklingen lite då. Och det är väl det den dagen är till för? Jag hoppas självklart på att bli bortskämd själv ;) Detta är vår tredje valentin tillsammans.


  

Av Izabella - 4 februari 2011 08:48


God morgon Fredag! Här är den igen, veckans bästa dag.

Jag har ätit frukost och tittat på sjukhuset på TV. Just nu känns det som om det är där jag borde jobba. Vi får se vad jag hittar på i framtiden, för tillfället är det som gäller att pröva på olika saker. Jag längtar dock redan till kontoret och jobba men det är inte förrän om flera månader. Vilket är bra då jag innan dess har som mål att komma på vad jag ska göra...Jag är så otålig av mig!


Resten av dagen:


- Träning

- Stan för att fixa några hemlisar

- Bestämma vad vi ska ha på söndagsbrunchen för kjell, Anette och co.

- Laga kyckliggryta

- Städa om jag hinner...måste hinna!

- När Anton kommer hem ska vi kanske åka mot byn och sedan

- Handling!


  




Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards