mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under januari 2011

Av Izabella - 16 januari 2011 21:36


Make up store har haft en kampanj med vintrigt smink varav denna highlighter ingår, älskar den! perfekt när man vill känns sig extra fin :)

Frozen diamond heter den.


Sedan mascaran jag använder nu, denna Million lashes är bra!

Annars håller jag mig ofta till Max factor när det kommer till fransarna, men denna är lika bra!


  

Av Izabella - 16 januari 2011 18:53


Det var trevligt såklart hos K, A och co.

Nu sitter jag med ont i magen (vetekudden på) och dricker te medan mannen ligger i sängen med migrän. Bra kombo? nej!


Floral Contrast Dress SEK 349, Angeleye - NELLY.COM

One Sleeve Dress SEK 349, Angeleye - NELLY.COM


Dessa två var ju helt underbara från Nelly, men när ska man ha dem?

Fastnade självsklart för märket, Angeleye - min älsklings namn på mig, och jag bär det alltid med mig. I ringen.

  

Av Izabella - 16 januari 2011 12:44


hej på er!


Den här söndagen vaknade jag bredvid min syster och drack morgonkaffet i huset tillsammans med familj innan vi åkte iväg mot IcaMaxi där Anton mötte mig för handling. Om någon timma ska vi ge oss ut i snön igen och åka till svärmor&svärfar för mat med dem och john, Arvid, Therese och Sajmon. Perfekt!


Igår hade jag också en härlig kväll hos Gabbi med hundar, wii, Fanny och såsmåningom Angi och Amanda. Känner mig annars hängig (både bildligt och bokstavligt haha), mår inte bra av att inte träna som vanligt! Kroppen känns slapp liksom :s Men nu när jag fått klartecken från läkaren ska vi köra för fullt igen och strama upp kroppen. Promenera behöver jag verkligen göra också.


Här var det ganska stor formskillnad kan jag säga!¨Vill ha sommar... men denna gången ska jag inte lida hela sommaren av min onda stora mage som förra året, det förstörde verkligen mycket.  


Hoppas ni får en bra dag!

 

  


Av Izabella - 15 januari 2011 13:53


Hej. Haha det var det sämsta jag någonsin presterat  på något.  Utom fysik kanske? Tror jag, fast man kan ju inte riktigt jämföra tentor med proven i gymnasiet eller högstadiet, det känns som en lek.

Men nu pratar vi inte om det mer.


Jag har kycklig på tining i köket. Ska laga ihop något med kokosmjölk tror jag innan jag tar mitt pick och pack och åker till byn. Wii-kväll med gamla vänner kanske kan muntra upp mig?

Hade annars tänkt komma till Kjell&Anette  - saknar er! Hoppas vi ses imorgon.


  

Av Izabella - 14 januari 2011 22:44


resa bokad.


Med la familia till Alcudia, Mallorca Spanien.

ett drömresmål - jag kan knappt vänta!

 

Sunwing Resort & Spa Alcudia

Här bor vi en vecka i början av Juni.


Det kunde knappt tessi och flisan heller när nyheten avslöjades för dem under familjemiddagen i byn. De började genast skriva listor om vad de ville packa med för sommarkläder . sötisar:)

Vi alla längtar nog såhär i mörka Januari. Det är en resort vi ska till så allt finns inom räckhåll, träningscenter, spa, strand och pool mm på samma område!


  

Av Izabella - 14 januari 2011 10:32


FREDAAAAG!

 

Bästa dagen på veckan är här :D

 

Idag ska jag åka till min by, blev inget av det igår. Senare ska även Maija och Roland komma dit och sist min pojke.

 

Det blir säkert en bra kväll. Resten av helgen:

 

Lördag: Tenta 09.00, wii-kväll hos Gabbi? sova hemma i byn.

 

Söndag: Handling, städning (ta ner gran - less!), träning.

 

Nu ska jag fixa mig iordning lite, så måste sticka. Kram!

  

Av Izabella - 13 januari 2011 21:07



Såg precis att Hm hade den klänning jag söker till sommaren på erbjudande nu, enkel långklänning!

dessutom superbillig :)


Rosa eller beige? Jag älskar att planera sommaren! denna ska bli bättre än förra, det är i alla fall bestämt.


  

Av Izabella - 13 januari 2011 20:03

Just Live.


     


Haha jag är bra löjlig ibland. Kom på en mening till denna bild. Den betyder att man ska vara i sitt hjärta, lyssna till det först. Allt annat får liksom vänta på bättre tider.


- det där är nu mina favoriter av dina underkläder!

Det säger du alltid ? ;)


Kram på er!

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards