mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Izabella - 13 januari 2011 21:07



Såg precis att Hm hade den klänning jag söker till sommaren på erbjudande nu, enkel långklänning!

dessutom superbillig :)


Rosa eller beige? Jag älskar att planera sommaren! denna ska bli bättre än förra, det är i alla fall bestämt.


  

Av Izabella - 13 januari 2011 20:03

Just Live.


     


Haha jag är bra löjlig ibland. Kom på en mening till denna bild. Den betyder att man ska vara i sitt hjärta, lyssna till det först. Allt annat får liksom vänta på bättre tider.


- det där är nu mina favoriter av dina underkläder!

Det säger du alltid ? ;)


Kram på er!

  

Av Izabella - 13 januari 2011 13:37


then what?



but remember when i moved in you
and the holy dove was moving too
and every breath we drew was hallelujah

     

Av Izabella - 13 januari 2011 12:17

Hej på er och torsdagen!


Huvudet dunkar. Jag har tentat under förmiddagen, och ja, jag längtar inte tills den kommer tillbaka. Det var helt fel frågor för min del, ni vet ibland när man kan ha sådär tur och det man kan mest kommer med. Det hade jag inte.

Handlade alldeles för lite om graviditet och barn - det jag kunde mest om och som verkade viktigast. va?

Det är säkert som vi tjejer resonerade, de antar att det är det vi är mest intresserade av eftersom vi är just tjejer många av oss och dessutom i åldern 20-30 typ. Borde väl ha fattat det innan.

Men som sagt, går denna tentaperiod käpprätt åt skogen, så ska jag inte slå på mig själv. Det hade jag ju lovat! Jag kan nämligen inte påverka hur trött jag varit den senaste tiden.


Nu ska jag fortsätta värma mig (varit så frusen sedan imorse) så ska nog slå på lite te och drömma om en varm sommar. Plugga går inte just nu i alla fall.


  


Ta hand om er!

 

  



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards