mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Izabella - 10 januari 2011 22:15

ett stort Grattis till min fina Linnéa idag som äntligen fyller 20 bast!



You know I Love You baby     

Av Izabella - 10 januari 2011 21:47

      

Dagens Bella                Mycket snö nu                Lunch ;)


Det var jättekul att träffa Fanny idag, saknat dig gymman!


Hittade lite smått och gott, bland annat ett halsband på cubus.

Pratade mycket som vanligt, det kommer nog att ordna sig för oss båda, följ bara ditt <3


Blev påminnd om hur jag mådde fysiskt och psykiskt i somras dock, vill inte tillbaka dit fyfan. Lite bättre är det nu. Men jag är fortfarande oroad...


  

Av Izabella - 10 januari 2011 11:58

Hej Måndag!


Idag ska jag åka till stan (rätt snart faktiskt) för ett besök på UM samt träffa Fanny. Det var ett tag sedan så ska bli kul.


Nyss kom A hem för lunch, det gör han nästan aldrig så det var uppskattat!

Jag hörde bestämda steg i trapphuset och det lät som honom men jag tänkte att det bara var önsketänkade, men så vrids en nyckel om :D


Bland annat dessa låg i paketet från HM och jag ska behålla dem:

Skönt att bunkra upp med vår/sommarkläder redan, jag brukar annars vara (för) sent ute.


Hoppas er dag blir bra, kom ihåg att du kan göra precis vad du vill med varje dag  

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards