mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Izabella - 8 januari 2011 21:01


Idag har det varit en kul och konstig dag.

Det började med att vi skulle iväg med "stora familjen" på äventyr. Det blev det också för det var meningen att vi skulle bila till klubbviken och hitta någon restaurang. M och R hämtade mig och A och sedan åkte alla 8 med två bilar över isvägen. Tog hur länge som helst och sedan kom vi till en återvändsgränd..haha! de kanske ska skriva på hemsidan när de har öppet?

Så vi fortsatte tillbaka och mot Joppik-gården och tänkte äta där istället men det var fullt! Igen in i bilen. Det bestämdes att vi skulle avbryta vår färd vid ca 15.00. Jag hade bara ätit en macka på hela dagen :)

Plan B blev mat på waldorf på kvällen men det var fullbokat. Vi som trodde det räckte med den tidigare oturen. Det slutade i alla fall på Baan thai. Mysig ändå.


      

Dagens bella


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards