mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Izabella - 7 januari 2011 21:35

tips!


Nu ska jag och pojke se någon film och jag ska gosa in mig i värmen. God natt alla läsare, syns imorgon.


  

Av Izabella - 7 januari 2011 18:05

Stan är nästan det enda jag gjort idag hihi. Pratade med Sara ganska länge eftersom jag kom så tidigt (så himla länge sen! så det var trevligt) och sedan vid halv tolv mötte jag upp syster.

Brukar sällan visa vad jag köper men vi bryter väl trenden;


      

  


Highlighter, jeans, stövlar, några hudvårdsgrejer från favoritstället.

De hade 50% på Bodyshop!

Det blev mandel och passionsfrukt och en liten körsbär vad gäller bodybutter och sen duschcreme med min älskade satsumas. Happy!

Gillar starkt mina cowboyboots/stövlar men hade mycket svårt att bestämma mig mellan dem och ett par svarta råsnygga.

Nu är mina julklappspengar nästan slut...;)


Nu ska jag nog i alla fall börja med maten, lax och riswok. kram!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards