mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Izabella - 4 januari 2011 18:43


God kväll tisdag!


Idag har flisan varit här, så kul när hon kommer   och Tessa på blixtvisit, hon ville bara låna skor och ringar till brölloppet de ska på imorgon, F lånade en kavaj och fick ett armband. Haha det känns som om de lånar/får saker varje gång de är här!! ;)


Sedan plingade det på och jag hade inte en aning om vem det nu var. Kjell och Anette! Vi fick ett myspaket som en förlovningspresent med melon, vindruvor, campange + glas, öl (killkenny till mig, Budwieser till A), badolja, vinöppnare mm.

Tack så himla mycket älskade er!

 

Nu har alla åkt och jag borde öppna böckerna men det är annat som distraherar. I alla fall så är Anton ledig från tordag till söndag, perfekt! Vi ska ha en riktig myshelg sen då med det vi fick :)

 

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards