mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Izabella - 24 september 2010 23:55


Hej, har just ätit lite flingor med rismjölk, det är ytterligare ett alternativ för oss som inte tål/dricker vanlig. Jag tycker att den har en mer naturell smak som passar bättre i kaffet eller när man ska äta flingor. Därför brukar jag variera med den, har också hört att för mycket soja inte är bra. Allt med måtta!


Idag har jag annars varit i skolan, äntligen! och hunnit både föreläsning och grupparbete. Så skönt att bli frisk! Sara och jag ska träna på måndag så då ska jag vara helt kry.


och therese, vi klarade det! (pojkarnas lan alltså hihi;)


Idag har jag och Anton haft en efterlängtad myskväll och sett både Over her dead body och Se upp för dårarna. Puss på er!



  

Av Izabella - 24 september 2010 01:10


Några av dem coolaste plaggen!

  



Av Izabella - 24 september 2010 00:52

 Hmm, nattblogg igen. För att jag var uppe ett tag igår kväll kan jag givetvis inte sova nu heller.



Jag och Therese har suttit och pratat en hel del idag. Druckit te, varvat med kaffe och pratat ännu mer. Vi är lyckligt lottade som har våra pojkar :) Även om de är lite irriterande för tillfället haha.


Imorgon är det bara skola en stund som tur är. Sedan kanske jag hinner träffa Fanny en sväng och på kvällen kommer förhoppningsvis mamma och pappa. Känns som evigheter sedan jag fick se min mor, hon har ju inte ens sett ringen jag har på fingret :)


Om jag kommer upp imorgon på morgonen vill säga...kram!


    

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards