mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Izabella - 18 september 2010 19:31

Har inte så mycket matlust som det är nu (owo?) men detta är lika gott som alltid:


+ + +


Mums!


  


Av Izabella - 18 september 2010 17:58


Min otroligt vackra syster har gjort sin blogg ännu finare, läs :)


Gooood vad svårt det här med politik är! Det som är bra är att nu har jag fått fler positiva synpunkter på även det här med en blå regeringsplattform, vilket gör att jag inte kommer att bli lika besviken om de vinner. Det enda som jag faktiskt är 100% emot är sverigedemokraterna. Nu ska jag läsa lite om vänstern osv. för man måste ju tänka på de partier som "följer med" ockå när man röstar på ett, som min kloka moster sa.


Annars har jag bland annat framkallat massor av bilder. Men som vanligt när man är "klar" efter att ha varit "jättenoga" så ser man att det är en massa som glömts bort i alla fall. Jaja, blir att beställa snart igen! Fuji är bra och billigt...


Jag kom på att när vi var yngre, syser och jag. Då hade jag lååångt hår och hon kort page. Nu är det ombytta roller.




     

fast när jag var riktigt liten så hade jag ju inte ännu fått långt hår...

Man ser vad jag har gått tillbaka till nu, page och en känsla för stil!   

  

(foto på foto)


  

Av Izabella - 18 september 2010 11:23


Godmorgon! eller dag då:)


Jag hatar att vara sjuk, jag vill trääääna.

Vad hittar ni på denna lördag?


Det hade också varit kul att följa med de tre bröndera + therese till badet i boden idag, men det var ännu en sak jag får skippa. Hmm, nu måste jag faktiskt föröka läsa lite, imorgon kanske det kommer exsambos hit   Hoppas jag mår bra då.


Jag har lyckats med att framkalla lite bilder i alla fall!

  


Kramar...

    

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards