mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Izabella - 17 september 2010 11:47

På begäran:


Känner mig lite svartvit idag, så det är allt jag bjuder på. Utom den i presentationen då. Vad brun jag ser ut där, måste vara ljuset för jag är lika blek som i headern ju nu.


Kort är mitt nya långa! älskar det.


   Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är
Det regnade idag och det finns en mening med det

 

  




Av Izabella - 17 september 2010 06:42

Hej :)


Sitter och tittar på Nyhetsmorgon, som vanligt. Halsen känns som sandpapper, såå irriterande när jag verkligen vill träna. Sedan hade jag planer på att åka upp med tessa och dem, men det kanske jag inte borde nu. Inget Nordpoolsbad som var reservplan heller. Kände av det igår men försökte ignorera det i min övrigt fina torsdag.


Bra debatt igår! Kunde inte gå och lägga mig med mannen igår utan var tvungen att sitta uppe och titta. Det blir intressantare ju mer man engagerar sig. Nu känner jag mig mer säker.


Glad fredag!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards