mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Izabella - 1 september 2010 11:49



God dag alla mina bloggisar :)


Om ungefär en halvtimme ska jag hoppa på cykeln för ännu en föreläsning på LTU. Härligt!

Dagen har hittils bestått i att försöka läsa och förstå något av den decimetertjocka boken "Vår tids psykologi" som jag lånat på biblo i väntan på mina köpta ex. Jag antar att resten av dagen kommer att gå i ungefär samma stil. Om jag inte unnar mig att träffa någon kompis eller så vill säga. Lax med potatis till middag tänkte jag åstakomma också men inte så mycket mer, som sagt så misstänket jag att jag kommer att ångra mig grovt senare om jag inte redan i början lägger manken till och läser nu.


Ha en bra dag!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards