mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Livet fortsätter i en rasande fart...

Av Izabella - 26 augusti 2010 09:55

Okej då, jag bloggar väl då :) Jag ska skriva om det som är positivt även när jag tycker att det mesta är negativt. Det är ju så jag vill leva, låt positiviteten flöda...

Jag kan inte lova att jag ska skriva mycket, men en del i alla fall   


Kan ni gissa vad jag har gjort för att muntra upp mig?

Här är lite axplock:

  

Yes yes alla gånger. Många påsar... Men nödvändigt då jag knappt hade något att ta på mig efter min massiva garderobsrensning.


Sedan har jag också varit på en superhärlig middag på Allstars!

Emma, Linnéa och deras killar Pierre och Erik. Det känndes så bra att vi tre ändligen var tillsammans. Jag tog några pic med min mobil som är asdålig om det är mörkt:

   

   


De 3 sista är från emmas blogg.


Anyway, jag tog en JÄTTEgod, JÄTTEstor och JÄTTEmättande 180-grams Allstarburgare. Den höll ända till frukost dagen efter. Eller tillsammans med vin, cider, en stor jordbubbsdaiquiri - kolla ovan :) Plus godis hos Linnéa som jag egentligen inte orkade men på något sätt ändå fick i mig. Det blev en massa prat om allt möjligt bland annat inredning och spelande för våra manliga vänner...

Oj vad våra killar är olika. Men de är så söta allihopa!







Varit på stan flera gånger, därifrån kommer ju alla påsar ni såg högre upp^^ fikat och träffat båda mina underbaringar Emma och Linnéa på tu man hand. Roasters som vanligt. Upptäckt deras sojalatte och sojacappuccini. Mums!

att jag inte smakat tidigare...då hade jag sluppit avstå helt eller genomlidit onda maganfall efter varje cafébesök. Men nu så!

Börjat skolan:

Ja, nu vet jag och alla andra vad jag ska göra de närmaste 3 åren.

Fullföljer jag det jag hade tänkt, blir min examen detta:
"Filosofie kanditat examen i psykologi med inriktning mot utredning"

Jag har faktiskt lite blandade känslor om detta. Men det har nog alla i början, det är så stort, lika stort som universitetet känns allt. Sedan har det nog lite att göra med att det känns som att det händer så mycket i mitt liv nu, både dåligt och bra. Nu vet ni lite...Kram!

  


 
 
Tessa-gravid.

Tessa-gravid.

26 augusti 2010 11:46

Svar: Men tack snälla du :)! Vilka snälla och genomtänka ord du skriver till mig! Visst är det som du skriver, det är dumt och stå och trampa och vänta på att livet ska börja, man får helt enkelt ta tag i det själv! Det gäller att ha en tydlig målbild framför sig vad man vill göra utav sitt liv, sen gäller det att verkligen sträva efter det. Jag är jätteglad att jag valde att bli en ung mamma, trots att jag inte känner mig så ung i sinnet. Vårt barn kommer att ha två unga, glada, pigga och kärleksfulla föräldrar som verkligen vill allt för sitt barn. Mamma är ingen ålder, det är något man är helt enkelt!

Jag hoppas att du hittar vad du vill med ditt liv och verkligen satsar fullt för det! Kramar ♥

http://avaritia.blogg.se

 
Linnéa

Linnéa

27 augusti 2010 11:41

Åh vad spännande det låter att gå psykologi, mycket mer spännande än tandläkar utbildningen som bara verkar vara päst :/ Vad kan man bli efter din utbildning, vet du det? Vi skulle kunna träffas på stan i helgen på en fika om du kan? Jag kan på dagen idag (till kl 6 kanske) och samma tid imorgon och hela söndag tror jag :)

http://rubin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards