mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Izabella - 16 augusti 2010 10:34

Har lite småtråkigt på jobbet just för tillfället, så jag försöker distrahera mig lite mellan samtalen så att inte tankarna vandrar iväg för mycket...


Idag ska jag träffa min Linnéa på stan efter jobbet, det känns bra. Då får jag prata av mig lite, känns som det var evigheter sedan vi hann det. Vilket kommer att innebära att man nästan glömmer att dricka latten på roasters eller vad vi nu väljer:)

Emma ska jag också hinna med att träffa senare i veckan.

Jag måste få träffa dig också snart fanny. Och en massa andra människor! Bra att hålla sig sysselsatt, det är jag bra på som alltid har en massa för mig tycker jag. Allt känns enklare så.


Här är lite distraktion. Jag har sjunkit in djupt i hörtmodets mysiga klang och har både fått hem en och två beställningar;) Har blvit världens fan av internetbutiker då jag så sällan fått tillfälle att inspektera butikerna på hemmaplan. Förr så drog jag mig ofta från att beställa hem då jag tyckte det verkade jobbigt att skicka tillbaka om det inte passade. Men nu har jag ändrat mig! oftast passar det faktiskt också och är lika fint som det ser ut på modellen i rutan.

Nu har jag faktiskt också premiärbeställt från trumvirvlar... Ellos! de har blivit så bra tycker  jag. Det blev en baddräkt, en hemlis, en cardigan och en oversizekofta.


  







Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards