mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Izabella - 12 augusti 2010 07:08

Sitter och dricker laxermedel. Eller jag försöker. Har ni gjort det någon gång, alltså i flytande form så förstår ni. Jag behöver det väl inte ändå, för det går knappt att få ner i magen, liksom fastnar på vägen ner och vill upp igen :S Nej jag ska sluta prata såhär, hursomhelst så kommer jag nog inte att vilja äta något på hela dagen efter detta vilket kanske är meningen?

Är ordinerad strikt diet och lite mat i alla fall. Anton fick gå från jobbet och skjutsa mig imorgon eftersom jag kommer att vara så svag och må illa = svårt att ta mig dit själv. Tack chefen!


Idag kanske flisan och tessan kommer hit. Får se hur jag orkar, nu ska jag ta en dusch i alla fall och hoppas på att medlet inte börjar verka under tiden (!). sedan spelar vi nog Sims 3.


Igår svamlade jag en aning, det var till möbelhuset som vi skulle, inte Antnäs. Soumi soffa var vi också förbi. Till Antnäs ska istället Anton idag själv tror han. Jag ska inte vistas eller orkar inte vistas i offentliga miljöer denna dag (är ju inte på jobbet heller) så jag kan inte följa. Han vet ju vad jag vill ha så jag litar på mannen. Hoppas han kommer hem en soffa rikare ;)


   Detta hade jag velat äta idag till frukost. Istället fick det bli te, en tunn vit torr macka med kokt skinka och en näringsdryck.


Jag fixade det på bilden till kvällsmat åt oss för kanske en vecka sedan. Smoothie, hembakat morotsbröd, sallad, salladsärtor och lite korvskivor.


Jag återkommer fömodligen inte förrän på fredag eller lördag om inte en till gång idag. Ha en bra dag och veckoslut!


  




Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards