mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Izabella - 7 augusti 2010 22:58



  

<3 Älskar dig mest av allt.

Ser ni att han är blöt i håret?

Läs vidare så får ni veta varför...

 

Vi bestämde oss för att gå ner en sväng till "vårt" vatten här eftersom det fortfarande var så varmt ute. Sitta på någon brygga och prata och titta på allt det fina. Det är ofta så lungt här och speciellt nu, alla andra är på kalaset i stan säkert.  


      

jag med en lite svullen mage (fast det känns mer än det syns). Varför kan den aldrig ge sig?


     

När vi kom fram till vattnet och just satt oss på bryggan fick mannen ett ryck, drog av sig alla kläder och innan jag hann säga "ska du badaaa?" så var han i vattnet ;) jag fotade självklart hunken, men ni får bara en sneak peak. Han är min!


När vi kom in drack vi nytt te, åt godis, kolakakor som jag bakade igår natt (!) och myste med The Valentinesday. Den var jättebra, och alla var så snygga. Ögongodis för båda två haha. Verkligen en hyllning till romantisk komedi!


      


Godnatt alla


  

Av Izabella - 7 augusti 2010 18:13

Hemkommen från stan är jag. Oj vad härligt väder! Jag och A hade nästan lust att ställa in våra planer för dagen och sola istället, men jag har klädpanik så var tvungen att ta mig in i alla fall. Sedan jag haft garderobsrensning och gått upp lite i vikt (och ålder) så finns det inget som jag vill ha på mig förutom några noppriga linnen och festklänningar typ. Härligt att unna sig mycket shopping på samma dag ;)


Det blev ett par svarta Chinos från Bikbok, en Jumpsuit, tre BH:ar med trosor till från HM, ett linne och leggins från Gina samt en tunika som jag nu har märkt är trasig i banden. Ett par av trosorna har jag tydligen råkat ta i stl 42 också, haha vad vi skrattade åt det.

Anton: "I would like that ass on you".

Jag: "Maby I should keep'em then"


Nu sitter jag och dricker kaffe och blir ännu varmare ;P

Vi blev bjudna till Kyrkbyn på grillat men eftersom vi inte har haft en sådan där "mysf&film-kväll ensamma" som vi hade ofta förut när vi var nykära (:och verkade ha all tid i världen?) på så himla länge så har vi hyrt The Valentines day, Up in the air och Hachiko och köpt godis. Ja, före det åt vi på Subway också där vi nästan är stammisar nu.


Något av det viktigaste i livet är att vårda sina relationer och ta sig tid för dem man älskar.


  


Jag måste ju erkänna att jag känner mig gammal, detta är första året på länge som jag struntar helt i Luleåkalaset. Det som istället går runt i huvudet är vad vi ska ha för tapeter och hur jag ska fixa till det här hemma. Vad händer?

Kram på er, lyssna lite extra på Melissa och Takida åt mig tack:)

  






Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards