mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under juli 2010

Av Izabella - 8 juli 2010 06:13


Ja, grattis till mig själv i efterskott då.

Tack alla underbara som grattat! :D



  

Av Izabella - 4 juli 2010 10:17

Nu vaknade äntligen älskling och vi ska till



Hoppas att det blir grillad kycklig och jordgubbar till lunch.


  

Av Izabella - 3 juli 2010 17:21

Kom just hem från stan där jag fyndade bland annat en hårspray, ett puder och en klänning. Det var med flis och tess.

Jag har hittat en ny favorit i mat/fikaväg och det är äppelpaj från Max ;)

så goda, och de innehåller inte ens mjölk. Dock är de tålamodsprövande för mig då de är alldeles för varma för att ätas med en gång..!


Lite fler bilder från igår:

     




Jag har på mig en tunika från Gina Tricot.

SpetsBH Lindex

Jeansleggins från Bikbok

Halsband som jag gjort själv och armband från HM


  

Av Izabella - 3 juli 2010 00:13

                      Love is something you can't describe, like the look of a rose, the smell of the rain, or the feeling of forever.


             


Idag åt vi kebab (självklart tog jag extrastrak sås, men den var för mild) och såg Eclipse tillsammans med Felicia och Tessa. Den var varken bättre eller sämre än jag väntat, alltså är jag ändå nöjd! Min Twilight-galna syrra (ja, man kan vara värre än mig) var såklart i extas. När vi skjutsat hem de två och själva kommit hem var det bara mys som gällde. Jag och min Cowboy, som jag förövrigt inte kan sluta jämföra med Edward ;)


     


Hoppas att ni också har det bra!


  



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards