mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Izabella - 21 juli 2010 19:21

Gaaad vad det regnar. Det plus att jag är helt slut och det är ingen bra kombo om man samtidigt har värsta shoppingsuget. Som tur var hade HM's höstkatalog kommit till mig när jag kom hem. Hemsidor finns det gott om också, så jag sitter här med tekoppen och myser istället.


På ett sätt känns det grymt tråkigt att höstmodet redan kommer till butikerna, vi här uppe har ju knappt hunnit använda sommarkläderna än!?

och på ett sätt är det ganska kul, jag är inspirerad. Har redan hittat massor som jag vill  "klicka hem" (som det så fint heter på bloggspråk). Fast nu när jag kom in på skolan måste jag både tänka på att spara pengar och vara snygg ;D


Jag tycker att konjaksbruna accesoarer är riktigt fint (kanske något liknande som skolväska?), även kamelfärg som på ponchon ovan kan vara snyggt!

Klänningen är ju nästan to-die-for så den måste jag kanske åtminstone införskaffa eller i vilket fall som helst prova.


  



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards