mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Izabella - 16 juli 2010 21:11


Känner att jag inte har varit en så jättebra flickvän på senaste tiden. Jag vet ärligt talat inte vad det är med mig.

 

Men du ska veta att jag älskar dig mer än jag kan säga eller visa. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta så länge det slår.

  


 

Du är min sol som lyser upp alla dagar 

Du är mitt lugn när jag är orolig

Du är min vän att prata om allt med

Du är min axel att gråta mot

Du är den som får mig att skratta

Du är min värld 

Amor vincit omnia et nos cedamus amori

Nu ska jag gå och pussa dig på näsan, innan du ens vet att jag har skrivit detta inlägg.

  

Av Izabella - 16 juli 2010 18:08

HEEEEEELLLGGG!! nästan för bra för att vara sant. Slut på ensamheten i receptionen. Fast det har inte varit så dåligt. Jag kan jobba bra helt på egen hand med. Nästan bättre.


John och A sitter i TV-rummet och spelar. Boy's night haha. Tidigare åt de pizza också, jag hade ätit så många chokladbollar idag att jag avstod (bortsett från lite tuggor här och där). Allt Anton äter ser alltid så gott ut!

fast jag älskar ju all mat så;)


  


Nu ska jag fixa lite grejer inför imorgon, ses. Ha det wonderful!


  

Av Izabella - 16 juli 2010 08:21



Alltså vad är det här? blir gaaalen. ATTdetta ska få förstöra min fredagsmorgon då jag normalt är på toppenhumör.

Ett försök till att muntra upp mig och andra som börjar dagen på fel sida:


Jag ser ju dessutom lite ut som nalle Puh nuförtiden så det är väl passande:)

han är ju söt.


Hoppades att denna dag skulle ha börjat på ett annat sätt...

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards