mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Izabella - 12 juli 2010 21:26


Vilken tuff arbetsdag idag!!! "det blir nog lungt näste vecka då alla tar semester" sa vi. Oj så fel vi hade. Eftersom jag nu är ensam i hela norr och västerbotten så faller alla samtal på mig. Och det var tydligen fler än jag trodde, men jaja tiden går ju snabbt då.



Efter jobbet har det hunnits med lite träning (har haft uppehåll på nästan 2 veckor med löpningen pga magen osv) och tortellini till middag. Nu ska jag snart gå och sova, hoppas ni har det bra!


När jag kom tillbaka stretchade jag extra länge på yogamattan i vardagsrummet, lite för att Anton skulle få dåligt samvete och slita sig från TV-spelet...

Nej då, bara lite ;)


God natt!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards