mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Izabella - 9 juli 2010 19:15

Ingen (av er bloggfantaster) har väl missat att Tyra Sjöstedt la in bilden på mig och henne i stockholm? haha jag med mina dryga 1.68 och fåniga fniss ser ut som en liten kort femåring om man jämför med hennes gudinnekropp och klackar. Oj!


  



Det var jättekul att träffa dig Tyra, du är så cool!

och snygg, men det vet väl hela Sverige.


  

Av Izabella - 9 juli 2010 17:17


Sitter här och dricker rosévin, fick det av svärmor&svärfar som var här alldeles nyss. Anton och John sitter i TV-rummet och spelar något action-spel på vår nya 50 tum plasma (ja, anton det är för din skull jag "skryter", han var som ett barn på julafton när den kom tidigare i veckan). Jag äter också jordgubbar med (soja)sprutgrädde och chokladsås. Livsnjutare som man är ;) 

Vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte mått så bra. Varit till läkaren angeånde magen och påbörjat en utredning för typ hundrade gången i mitt liv känns det som. Och jobbat, jobbat och jobbat...


Helgens planer går ut på att hoppa in i bilen imorgon och åka på olika möbelaffärer. Planer på soffa och golv till bakongen har vi! Senare ska jag till Emmi för girlsnight med film och mys och på söndag ska vi nog åka till Kyrkbyn och sola och äta middag. Ja, förutom IcaMaxi som vanligt på förmiddagen då.


Nästa vecka kommer jag att tillbringa i ensamhet. Åtta-nio timmar om dygnet i alla fall då nästan alla på min våning har tagit semester, och jag dessutom sitter själv och svarar för hela norr- och västerbotten. Jag menar på Ahlsell förstås. Endast min Rolle kommer att komma in ibland (och det är väl på sätt och vis lite mysigt). Efter jobbet kommer det att bakas och fixas och varas i kyrkbyn inför helgens festligheter :>


Hoppas ni har det bra allihopa, njut av er nyvunna frihet (semester) om ni har fått det och ta tillvara den sol vi får här uppe!


  

(gammal, det ser man på håret haha. Ville känna mig liite ung igen)





Puss!

 

  




Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards