mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Izabella - 29 juni 2010 20:51

På beordran:

Detta är liiite av vad jag vill ha i födelsedagspresent

  

Kläder kläder kläder och accesoarer är ju mitt liv i princip.

Mycket rea nu, ni vet min stil (eller vad jag försöker uppnå) och storlek:

  • Kvinnligt, skinn, en del svart fast med en tuch av boho och färg >någon som fattade?< haha tror att ni vet. Tänk Blake Lively möter Mary-Kate Olsen - mina stilikoner!
  • Sice: XS-S, 34-36  
  • Gillar mycket guld, trä stoora smycken som ni vet men även finare och mindre i silver om man vill vara lite "finare" typ snö.


Något från The body shop!


Back to jewelery, jag ÄLSKAR smycken med bär/frukt på, speciellt långa halsband! Svårt att hitta dock... Några drömmar:


Presentkooooort!!!

Everywhere good.


Hårprodukter för torrt, slitet och skadat hår. Eller Färgat/tonat.


Te och Choklad. Mina laster. Lovar att jag aldrig får nog.


  



Är också sugen på att testa smaksatt kaffe, sådant färskmalt de har på teshoppen i smejan med tex chokladsmak;)


Böcker. Gärna pockets. Gillar det mesta, mycket Chick lit och deckare. Jag har nästan inga böcker men drömmer om ett hemmabibliotek!


Är även svag för kokböcker och denna till vänster eller hennes andra hade inte varit fel^^ Till höger>>>förslag på pocket.

 

Men snälla vänner, ruinera er inte (ens på en tepåse)Tanken räknas så är ni fattiga som jag- köp något kul till er själva och ge mig en puss!


  





Av Izabella - 29 juni 2010 20:34


Hej igen! Härligt att träffa Linnéa och strosa (läs irra lyckligt) omkring i alla rea-fyllda butiker. Love!

Te+winerbröd respektive te+muffin på Mat&Prat samt te respektive cider på Roasters hann vi med emellan varven, samt en hel massa prat och funderingar som vanligt. Kom hem för en stund sedan och fixade hemmagjord pizza. Anton surfar efter tv-apparater. Finally ;)


  


  

Av Izabella - 29 juni 2010 10:01

Hej alla!

igår var en bra men lite trög start på jobbveckan. Efter jobbet tog jag det väldigt lungt på grund av en krånglande mage. Hjortskav med färskpotatis lyckades jag åstakomma till middag i alla fall vilket jag även ska äta till lunch om en timma. Eller en halv, är det visst för tillfället...


Efter jobbet ska jag ta en fika på stan med Linnéa, hoppas det är bra väder!

Många frågar vad jag önskar mig i 20-års present. Snälla ni, var inte överambitiösa - bara att ni grattar mig gör mig glad :D

Hursomhelst är jag dålig på att rabbla saker i förbifarten så jag tänkte lägga en liten önskelista med förslag här på bloggen senare.


Kramar, ha en bra dag underbara vänner!


  



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards