mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Izabella - 16 juni 2010 12:38


Gud så skönt det var att få bort lite hår från skallen. Frisören svimmade nästan när hon kände på det. Vad har du gjort? Tydligen var det i så dåligt skicka att det höll på att ramla av av sig själv. Så det var nog lika bra. Det skadar ju inte att jag passar i det här heller ;) Skönt också att ha ny fräsch färg. Bilder kommer!

Nu måste jag sköta om det här håret så att det inte händer igen.



Har ni sett den makalösa REAN på HM? tror att jag dör. Vill dit igen, var förbi en sväng igår efter frissan men det räckte inte. Jag hade tur och fick skattepengarna för ett tag sedan, så nu har jag liite. Vilket bör sparas på, men hallå - tröjor för 50-lappen? vem tackar nej?


Idag hinner jag inte, men hoppas Emmis vill med en sväng på stan imorgon!


ps. Jag tänker lite förhand när jag planerar, pajala marknad är inte förrän två veckor efter midsommar, det ger mig en oplanerad helg:) tack Mikaela! 

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards