mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Izabella - 15 juni 2010 14:28


Varför ska jag tänka så mycket?

onödigt. Det är ju liksom inte bara jag som drabbas av mitt huvud som ständigt måste arbeta på högvarv. Förlåt.

  

 

  

Av Izabella - 15 juni 2010 14:08

 

Nu har jag en liten rast, vilket känns underbart då huvudet dunkar. Får ofta ont i öronen av allt ringande.

Idag går jag lite tidigare också! klippning och sedan färgning. Efter det blir det nog middag och sedan vet jag inte om jag hinner så mycket mer, kanske en löptur också.


Imorgon är det tvätt hela eftermiddagen, kul va?


På torsdag ska jag nog vara med Emma. Sen var det något annat utöver det vanliga också tror jag, det gnager i huvudet men kan inte minnas vad det var? glömde såklart agendan hemma, surprise.

Igår glömde jag förtusan mobilen hemma.


Fredag är den bästa dagen på hela veckan, som alltid. Relativt oplanerad är den om jag minns rätt. Resten av helgen spenderas förhoppningsvis i stugan, nu verkar ju vädret bli bättre för att måla. Men vi måste komma ihåg myggspray! Det har varit översvämmning där så det är väl rena paradiset för de blodsugande monstrena nu skulle jag tro.


Många helger frammåt är planerade nu. Nästa helg är det midsommar och då tror jag att vi ska vara i stugan då med. Sedan partyyy på kvällen hoppas jag.

Efter det är det pajala marknad och då flyr vi uppåt mot de mörka skogarna..?

...och helgen efter det ska jag ha födelsedelsedagskalas ;)


  


Av Izabella - 15 juni 2010 10:07

Massor av nötter

  

därför äter jag det nu innan lunch med torkad frukt till.

Hittade denna på en ny favoritblogg. Bra översikt va!

  


Nötter innehåller mycket energi, fast energi med bara nyttigheter i. Bra mellanmål när du är på språng och inte hinner med annat!


Dessutom; Vet ni att man kan förlänga livet genom att äta en näve nötter om dagen?

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards