mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Izabella - 13 juni 2010 11:47

   Vilken natt vi hade!

Jag och Linnéa blev hämtade från henne av Terese och med i den stora bilen kom också Moa, Frida och Nina. Gammal jag kände mig hihi ;)

Vi begav oss mot boden alldeles försent egentligen och landade på en förfest hos några hockeykillar, bland annat Fridas kille och Johannes som det blev en del prat med. Efter en misslyckad grillning, konstiga drinkar och lite spel drog vi äntligen iväg till Western Farm.


Där var det härlig stämning som vanligt och Brolle lirade som jag aldrig sett honom förr, i sina egna hemtrakter. Träffade massor av annat gofolk och dansade häckarna av oss inne i partymusiken. Tappade bort Linnéa som när hon hittades, blödde från knäet. Men tur det, vi blev allt oroliga att något värre hänt när hon bara försvann sådär.


Somnade vid 4 (?) efter att Erik skjutsat hem oss, tack! och nu vaknade jag för en dryg timme sedan, heeelt piggelin! Helt otroligt. Inte fick jag ens betala på det vanliga sättet för sådär mycket roligt inte.

I feel like I'm on top of the world!


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards