mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Izabella - 7 juni 2010 20:15


Nu har jag bokat klipptid, blir på tisdag på Presenta och Här. Snacka om svårt det är att få tid! Ska nog bli bra i alla fall.


Idag ska jag och Anton laga lax och potatis till middag och ladda inför morgondagen, haha känns både skönt och lite småtråkigt att jag nöjde mig med 6 km löpning och inte 10 km som Anton, pappa och Rolle.

Jag har ont i höften vilket jag hoppas går över till imorgon, ska försöka vila den.


Imorgon

Kommer nog hem och äter mellis innan det blir löpning för hela slanten. Efter loppet verkar det som om vi ska samlas hos M&R och äta någon sallad samt dela på picknickkorgen man fick när man anmälde ett lag.

Förutom "mina 3 familjer" så kommer kusin Viktoria och hennes dotter Yasmin och ska sova hos M&R :)


Onsdag och torsdag är ganska oplanerade för tillfället, vill hinna med att träffa Linnéa som kommit hem från värmen och Emma möjligtvis.


Fredag

I helgen kommer det att bli ganska mycket familjetid verkar det som. Flickorna går ju ut 7:an respektiva 9:an så på fredag ska vi nog traditionsenligt dra på oss finkläderna och fira lite på Waldorf. Tidigare är jag även bjuden till Linnéa för studentfirande, fast vet inte hur länge jag kommer att hinna vara där. Hoppas jag hinner förbi snyggingen efter jobbet i alla fall! Annars hade jag funderingar på någon typ av fest, men det verkar inte heller riktgt bli. Visst hade det varit kul att dra till Simon och fira Arvids student men we'll see.


Lördag

Far till stugan i sundsnäs med familjen, Anton stannar nog hemma.

Ska hjälpa till att måla om stugan och dricka öl. haha, eller "dricka öl ...och måla lite" som pappa säger. Sover över...


Söndag

Är nog kvar ett tag och äter mysig familjefrukost innan vi beger oss hemmåt. Vara med Anton ett tag. Bio?

Haha ser jag inte filmen då så blir det garanterat ett par avsnitt av min box. Det har redan börjat märkas hur långt jag kommit, vill inte att den ska ta slut. My new addiction!

 

Nu håller jag på och laddar om Mp3:n med massa bra stuff för att springa!


  




Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards