mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Izabella - 6 juni 2010 19:20

Tränat, duschat och nu sitter jag här med en smoothie i handen och håret i en handduk med inpackning i. Tror inte att ni förstår riktigt hur slitet det är.

Nu ska förhoppningsvis både jag och håret må lite bättre   


Haha, den här helgen (eller hela veckan) har varit lite upp och ner men mest bra. Det där upp och ner beror (som oftast) på mitt humör och det faktum att jag tänker alldeles för mycket. Ja, och den här tröttheten gör att jag inte orkar lika mycket såklart. Igår sprang jag på stan med mina flickor som båda två hittade det de letade efter, nämligen varsin skolavslutningsklänning. Själv investerade jag endast i ett par underkläder som jag behövde, annars är det fattiga månader. Ska använda mina sista pengar på frillan.


Har fått lite tips angående det förresten:

Eriksson, Liza

Hair team

Gossip, Christina


Får se vad som har ledigt!


Imorgon är det i alla fall hårt jobb, det brukar vara mycket på måndagar och sedan hem och ladda inför Blodomloppet på tisdag. Härligt.

Har mått lite bättre nu med min trötthet, dock är det fortfarande inte normalt det här. Hoppas ni har haft precis en så bra helg som ni förtjänat.


Puss!

  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards