mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Izabella - 3 juni 2010 15:12


Idag har det varit hyfsat lungt på jobbet, bra eftersom jag är så trött.

Somnade sent igår.


Nu är det bara 45 kvar tills jag slutar, den sista timmen sniglar sig alltid fram. Ska hänga med Emma på affären efter jobbet, vi ska handla till middag, får se vad vi lagar. Sedan kanske det hinns med film också.


Något av detta kanske vi fixar ihop:

- Tacopaj

-Citronpasta

- Blåbärsplättar och parmaskinka-sallad.


Amerikanska blåbärsplättar

Sugen man blir^^ fast kanske inte så matigt direkt, därav tänkte jag lägga till lite sallad och parma. Måste ju passa på när det är åt en tjej jag lagar och inte en vrålhugrig pojkvän.


Kände för något ovanligare än tacos, så klickade in mig på recept.nu och hittade såklart en massa gott. Det är sjuk hur mycket jag tycker om mat, har sagt det förr och säger det igen. Att kika på matsidor, recept och matbloggar är ju bland den bästa surfningen ;)


Nu ska jag försöka rycka upp mig lite, det är ju snart helg mina vänner,hur underbart?


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards