mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Izabella - 23 maj 2010 18:36

En hyffsad helg trots min trötthet och att jag då inte orkade göra allt för mycket.


    


Det tror jag bland annat beror på att vädret har hållt i sig tvärt emot vad många förutspått, och det har även om det blåst mer, fortfarande varit soligt. Vädermänniska som jag är så har det stor betydelse.


Igår var vi hos Linnéa och Erik på filmkväll. Såg Shutter Iland

     

 vilket var en ganska mystisk och jobbig film. Det häliga var snarare sällskapet samt att vi hade bunkrat upp med massor av gott.


Nu sitter jag och väntar på pizza. Ajajaj vad dålig helg hälsomässigt det har varit med allt godis igår mm mm och detta åt vi till lunch:


  


Underbart. Jordgubbar, grillad kycklig och potatissallad. Behöver inte vara så onyttigt heller - om man äter med måtta. Men eftersom jag fullkomligt älskar alla ingredienser i dagens lunch, var ju inte det något jag gjorde om man säger så. Inte godkänt på träningsfronten heller på gund av min enorma trötthet. AAAa och nu blir det stockholm med allt vad det innebär med restaurangbesök, fika och hotellfrukost. Beach 2010 va?

Ärs, vem bryr sig. I like the curves!


     

(Mongo)


Puss på er!

 

UPDATE: tog en Mexicana-pizza. Var väldigt länge sedan och den var ENORMT god. Herregud.


  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards