mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Izabella - 12 maj 2010 21:27

Imorse vaknade jag på lite fel sida och sedan blev det inte bättre när jag väl kom till jobbet. Jag lyckades inte komma in på datorn och därmed växeln, faxen och alla andra system som man behöver. Eftersom jag skulle sitta ensam med bara en kvinna i Umeå att byta av med och alltså svara i nästan hela norrbotten så var det ju lite stressigt om man så säger. Kan lägga till att den där enda telefonisten förutom jag själv inte fick växelsystemet att fungera som det skulle. Hon var ännu mer stressad än jag själv. Efter x antal samtal hit&dit, ringa helpdesk osv osv så lyckades jag ta mig in och kunde börja jobba. Kul morgon!

*känn ironin*


Resten av dagen var hyffsat lugn i alla fall, vilket ju var skönt. jag och min kollega Anton drog och hämtade upp Simon och vidare till stan där de gick på stadium och jag in i shopping.

Jag hann jag röja på HM lite och springa in i Tess och Flisan. "Vad gör du här?" utbrast jag och T typ samtidigt haha.

Subway var nästa där jag mötte upp Emma med en supersnygg ögonmakeup. Testade chicken italian som också var super.

Det var härligt att någon fattade att min dag började dåligt i alla fall, bland det första min barndomsvän säger är; "fyfan vilken dag jag har haft!" (förresten, jag vet att min  mans dag inte heller var toppen så det kanske var något fel på den här dagen? vi planerade i princip dubbelt självmord där i morse:)

Efter massor av prat och subwaykaka drog vi hit hem och fortsatte prata. Miniprommis hanns även med innan Pierre ville ha hem sin kvinna;)



World's greatest cookie?har dock bara

smakat choklad.

 

 

UPDATE: Dagens var förresten när vi kom in på ämnet hästar och livet vi hade då.

Det var lite småsvårt att minnas alla termer man använde osv.

Emma: "...typ när man ska göra skänkelvikning i rondell" 

haha, hon menade förtås i en sk. volt (cirkel).

Det lät mycket roligt just då.

 

 Kram!

  



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards