mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Izabella - 7 maj 2010 23:22


Här är det korta/remixade versionen av modevisningen, ja den som kanske normala människor orkar titta på. Enjoy!


Ikväll har vi bara varit hemma, kändes välbehövligt. Avnjutit pizza, öl och slöat. Jag har varit SJUKT jäkla trött och gick och la mig vid typ halv nio och sov nån timma när A spelade TV-spel. Nyss kom vi in från en prommis till kvantum, jag tvingade med honom och köpa naturgodis hihi :D

På vägen hem träffade vi en högljudd Fanny med vänner som väntade på bussen, hon märkte inte att det var jag förrän jag kramade henne;) Puss på dig gumman! Hoppas du hade kul, ska se imon.


Ha en vidare bra helg folks!

  

 

 

 

Av Izabella - 7 maj 2010 09:38

 

 

Why do we always

 

 

want what we

 

 

can't have?

 

humans = stupid

 

  

Av Izabella - 7 maj 2010 07:55


Isabells Design UF Modevisning, Kulturens Hus. Lång Version


ni får klicka på länken, den verkar inte vilja spelas här.

Alltså hojja vad ni är snygga. Jag verkar tråkig som knappt gör nå speciellt, men de är ju kanske bäst att inte alla gör det.


  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards