mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Izabella - 6 maj 2010 18:54

Nu har jag kommit hem för ett tag sedan. Håller på att steka plättar, gott ska det bli. Anton jobbar över så jag är ensam och lyssnar på Peter Lemarc.

Det var såklart jättekul att träffa dig Emma.

Förutom att bli serverade en god cappucino av Adam var vi på stan en sväng, emmis köpte en likadan skinnjacka som jag har fast en brun :) så snygg så. Sedan fastnade vi med alldeles för mycket reasmycken i händerna på Kapahl och kunde inte bestämma oss.

"ska jag ta den här, den här eller kanske både och? ....fast vänta, kanske den här?" I-landsproblemet av idag ;) Jag syndade med ett armband och en hårklämma, mer tillåter verkligen inte kontot.

Har dåligt samvete måste spara varenda krona till stockholm!


Jag sa: "Dom döda är ändå döda
Lev för dom som är kvar
Det finns en enda väg ut härifrån
Och det valet är allt du har"

Så sågs vi här igen...

Trots alla år som gått
Alltid här, min vän
Där blått möter blått

 

  

Av Izabella - 6 maj 2010 14:32

Sitter och äter lunch bestående av mackor med kaviar och gurka. Inte bra, jag vet men jag orkar faktiskt inte fixa något annat. Eller hinner, ska nämligen möta upp Emma på roasters om en timme.

Ska bli härlgit att se Emmis igen, vi har säkert mycket att ta igen som vanligt.


I helgen händer det inte lika mycket som den förra, men det är meningen, eftersom min kusin Joacim ska komma med sin familj Katrina och Oscar. Det ska bli jättekul att träffa dem då det är så långt mellan gångerna. Undrar hur mycket han har växt nu :)


Så här såg han ut sist vi sågs:

      

Då var gossen bara ca 4 månder, nu är han ca 9 så ni kan tänka er.


Hade också varit kul att hinna träffa Linnéa, hon och hennes kille ska fara till Mallorca nästa vecka, så hade varit kul att hinna ses innen. Sen så ligger Antons filmfodral där också. Ajja,vi får se vad som händer.


Nu måste jag dricka upp téet och göra mig klar. Ses!


  


Av Izabella - 6 maj 2010 11:46

Gud, vad händer?

sitter framför efter tio på TV:n och plötsligt låter det som en gigantisk vattenkokare går igång. Jag tittar ut och det öser ner. Regn? Snö? Hagel? går för fort för att se vad. Snacka om störtskur. Mystiskt. Och irriterande, jag som skulle ut med mina inlines.

Fast det måste vara regn, sådant där riktigt sommarregn.


 

Det är ju härligt. Då gör det inget att jag missar inlinsen.

 

Tyckte att killen såg ut som en blöt Anton hihi. Vi kan ju låssas att tjejen är jag också - mysigt. 

 


Fast nu ser jag att det blir vitt på marken. Besvikelsen sköljer över mig, vattenmänniska som jag är.


  

Av Izabella - 6 maj 2010 10:25

My love's a revolver
My sex is a killer
Do you wanna die happy?
Do you wanna die happy?

 

Mirror mirror on the wall
Who's the baddest of them all?

 

Sången som fastnade i allas huvuden efter catwalken.

Modevisningen var askul igår, diggar verkligen er alla tjejer som var med, och duktiga Isabell och Josef självkart. Det var verkilgen en heldag som vanligt med mycket väntan, fix och slams ända till visningen började. Den gick bra och alla säger att jag var jättebra igen, men det känns aldrig så själv. Vi ramlade inte av catwalken i alla fall ;D

Nu låter jag bilderna tala. Dessa kommer från Amanda Holmberg som var med och fotade hela dagen samt Anna Holm och andra.


Som vanligt kör jag på klickbara bilder! Dessa är både från sminket, bakcstage och visningen.

                                      

Älskade Jannies styling, hon förvandlades till Lady gaga ^^


Fler hittar ni här! och här!

Grattis Isabell till en bra visning och kollektion.

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards