mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 13 april 2010

Uttråkad

Av Izabella - 13 april 2010 18:41

Det regnar. Mysigt! Och snön försvinner. Nu är jag lite uttråkad så ska göra en fjortislista :]

  

Senaste

Låt du hörde: Jag vet vem jag är när jag är hos dig - Melissa Horn
Film du såg: Arn - Riket vid vägens slut.

Mat du åt: Sallad

Kram: Anton idag

Puss: Anton nyss

Känslan: Längtan. Såg regnet utanför och tänkte på sommaren.

Resa: Pajala tror jag? (räknas det?)

Glädje: Att det var soligt imorse!

Dröm: Att jag var med i Johan Falk och sedan hade jag Lava igen

Person du träffade: Haha, måste vara Anton igen då.

Personen du pratade i telefon med: Någon på försäkringskassan

Personen du fick sms av: Anton "Jaha, okej" (kul va?)

Gången du åt 7-eleven korv: Vet inte om jag någonsin har det

Gången du var utomhus: Några timmar sedan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Jag räknar hela stora familjen och då var det i stugan på påskafton.

Saken du köpte: Choklad :)


Allmänt:

Ska bli skoj: Med stockholmsresa i vår

Ska inte bli skoj att: Kommer inte på något

Sparar till: Kläder, nya löparskor.

Pålägg som gäller: Kaviar, gurka, ost <3

Önskar att jag var bättre på: Hemligt ;)

Dagens dryck: Lättdryck med blåbär

Vad saknar du: Det är också hemligt just nu!

Tre band/artister: Takida, Brolle Jr, Lars Winnerbäck

Vad har du gjort idag: Tvättat, slöat och annat tråkigt

Brukar du svära mycket: Nja, i perioder och med vissa personer

Hur tidigt stiger du upp: 8 nästan varje dag

På helgerna: Mellan 8 - 11

Vad ska du göra ikväll: Supa! Nej, se Desperat Housewifes

Hur många timmar sover du per natt: I en dålig period: ca 4 Bra: ca 9

Vem är snyggast i världen: Oj. Antar att jag är en sucker om jag säger min pojkvän (men han är mer som vacker för mig). Så..Orlando. Eller Eva Longoria.

Vad är det för veckodag: Tisdag (=TV ikväll:)

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag gick ut skolan!

Favoritplagg i garderoben just nu: Svart lång tanktop

Längd: 168 cm

Vikt: Hemligt

Byter gärna garderob med: Blake Livery

Byxa eller kjol: Både och

Senast utlästa bok: Eclipse

Mitt rum kan beskrivas som: Ofärdigt

Mig själv med tre ord (just nu): Smutsig, less men lugn

Jag tränar: Löpning, pilates, styrke, inlines mm

Jag ville bli när jag var liten: Författare


Kommer från Cosmopolitan. Sno den gärna till era bloggar!

Snart börjar Halv åtta hos mig. Ha en bra kväll fowks.

  

 
 
Linnéa

Linnéa

13 april 2010 21:06

Haha klart du gör ;) Haha nää, men nu tycker jag det är på tiden vi ses snart! :)

http://rubin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards